Çocuğum Çok Vitaminli Ateş Varsa Ne Yapmalı?

Çocuğum Çok Vitaminli Ateş Varsa Ne Yapmalı?
Çocuğum Çok Vitaminli Ateş Varsa Ne Yapmalı?

Çocukların vitaminler üzerinde aşırı doz vermeleri mümkündür. Bazı vitaminler yağda eriyebilir, bu da çocuğunuzun vücudunun onları depolayabileceği anlamına gelir. Aşırı dozlarda suda çözünür vitaminler bile çocuğunuza zarar verebilir. Tüm vitaminleri ve diğer ilaçları veya takviyeleri çocuklardan uzak tutmak çok önemlidir. Çocuğunuzun çok fazla vitamin almış olduğuna ya da muhtemelen fazla dozda vitamin belirtileri göstermeye başladığına inanıyorsanız, acil tıbbi yardım çağırın.

Günün Videoları

Vitamin Fazla Doz

Çocuğunuz, önerilen dozdan fazlasını alarak ya da son dozun çok yakınına birden fazla vitamin alarak vitaminlerini aşırı dozda toplayabilir , İlaçlara göre. com. Çocukların vitaminleri, özellikle çiğneme çeşitleri, çocukların tatlı tadını çıkarabilir ve bu da aslında ihtiyaç duyduklarından daha fazlasını almayı isteyebilir.

Semptomlar

Bir vitamin doz aşımının belirtileri, çocuğunuzun fazla vitamini hangi vitamini aldığına veya çocuğunuzun bir vitamin kombinasyonu üzerine aşırı dozda vermesine bağlı olarak değişir. Bir vitamini aşırı dozunun yaygın semptomları mide bulantısı, kusma, mide bulantısı ve diyare sayılabilir. Uyuşturucuya göre çocuğunuz karın ağrısı, baş ağrısı, sığ nefes alma, mavi dudaklarla soluk cilt ve zayıf, nazik nabızlar yaşayabilir. com.

Dozaj

Çocuğunuz zaten tek başına diyetten aldığı tüm vitaminleri alabilir. Çocuğunuza herhangi bir vitamin veya takviye vermeye başlamadan önce çocuğunuzun çocuk doktoru ile konuşun. Çocuğunuzun çocuk doktoru, çocuğunuzun alabileceği diğer takviyeleri, ilaçları veya vitaminleri bilmesine izin verin. Demir takviyeleri gibi bazı takviyeleri, bir multivitaminle etkileşime girebilir, çünkü multivitamin karışımları zaten demir içeriyor eğilimindedir. Çocuğunuzun çocuk doktorunun önerdiği veya ürün etiketinin öne sürdüğünden daha fazla almasına asla izin vermeyin.

Güvenlik İpuçları

Çocuklara uygun bir kapta bulunan vitaminleri satın alınız. Bu, konteynır yanlışlıkla bırakıldığında, çocuğunuzun şişeyi açmasını önleyecektir. Çocuğunuza yalnızca tavsiye edilen dozu ve çok fazla alırsa oluşabilecek potansiyel tehlikeleri atmanın önemi hakkında konuşun. Bir vitamini aşırı doz, hayati tehlike oluşturabilir, bu da derhal tıbbi yardımları zorunlu kılmaktadır.